dinsdag 03 december 2019

 

Nieuwe service verzending ringbestellingen

 

Vanaf ringenseizoen 2020 introduceren wij Track & Trace bij het verzenden van de ringbestellingen. Omdat de bezorging via PostNL niet altijd volgens planning verliep, kreeg de ringendienst veel vragen over het bezorgmoment. Vanaf nu kan dat verleden tijd zijn.

U krijgt via de e-mail bericht wanneer u uw bestelling tegemoet kunt zien. Vanwege de beperkte meerkosten verstuurd de ringendienst vanaf 1 januari a.s. alle bestellingen van meer dan 100 ringen met deze extra service. Voor de bestellingen tot 100 ringen is het een keuze die de besteller tegen meerkosten kan aanvragen bij de bestelling. Zowel het papieren als het digitale bestelformulier zijn hierop aangepast.

Wilt u de kans op fouten verkleinen en het werk van onze vrijwilligers van de ringendienst gemakkelijker maken, bestelt u dan via de website. U zult verbaasd zijn hoe eenvoudig dat gaat. Inloggen met een wachtwoord is niet nodig!

Wanneer u de optie aanklikt, verdwijnen de reguliere verzendkosten en wordt het tarief met Track & Trace berekend.Bij een bestelling van meer dan100 ringen verschijnt automatisch het Track & Trace tarief.